Top 3 autós reklám
Az autógyártók nem csak a járművek megalkotásában alkotnak maradandót, hanem a kreatív értékesítésükben is legalább annyira jeleskednek, néha talán még sajnos jobbak is ezen a területen.
A 90-es évek végén hatalmasat robbantott a Peugeot a 206-os modellel, ami nem csak Európában, hanem az egész világon sláger termék lett és több mint 10 millió példányt adtak el belőle.
Maradjunk még kicsit a francia gyártóknál. A PSA konszern másik márkája, a Citroen 2004-ben mutatta be a Xsara-t leváltó C4-es modelljét, amit nálunk 3 és 5 ajtós karosszéria változatban kezdtek forgalmazni,majd később megjelent a sedan kivitel is. A Transformers című film megjelenésekor a francia marketingesek is meglovagolták az átalakulós autók hullámát és kijöttek az alábbi reklámmal.
Ha divatról, egyéniségről és életstílusról van szó, a franciák mellett egyértelműen az olaszok jutnak eszünkbe. A BMW által feltámasztott Mini sikerén felbuzdulva a Fiat is bátrabban nyúlt hozzá ikonikus kisautójuk, az 500-as megújításához. Megmaradt a fiatalos kicsi vagány forma, de egy teljesen modern köntösben. Női autó lenne? A reklám alapján nem csak nekik szánták!